Informació d'interès pel periode de confinament pel COVID-19

 

Davant la pandèmia que estem enfrontant i que ens ha dut a terme a la suspensió total de l’activitat esportiva del nostre club, les nostres àrees segueixen treballant telemàticament.

 

1. Contacte amb l’àrea d’administració:

Qualsevol informació administrativa podeu contactar a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. .

 

2. Contacte amb el club i l’àrea esportiva:

Qualsevol informació esportiva o de club podeu contactar a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. .

 

3. Activitat esportiva:

Tot i que de moment està programat que els entrenaments estan suspesos fins el dia 27 de març i que el cap de setmana del 28 i 29 de març ja hi hauria d’haver lliga, la Unió Deportiva Taradell recomana seguir en tot moment la informació que es pugui donar des del club i que ens faci oficial les autoritats pertinents (Govern o Ajuntament) i la Federació Catalana de Futbol. El club, respectarem les seves decisions i el què prevaldrà per davant de tot, és la salut de tots nosaltres.

 

4. Instagram

Proposem que ens ensenyeu tot el què esteu fent aquests dies a casa pel què fa el futbol o també donant missatges positius, amb el hashtags #SocUDT i #JoEmQuedoACasaUDT i etiquetant el perfil d’Instagram @udtaradell

 

5. Què podeu fer en aquests dies tant complicats?

La Federació Catalana de Futbol publica aquest dimarts la segona taula d’exercicis de la guia pràctica d’entrenament a casa, dirigida als seus federats i federades. El pla de treball, que inclou un total de quatre sessions, i dissenyat i coordinat per l’Àrea Esportiva de l’FCF, amb la col·laboració del preparador físic de les Seleccions Catalanes, Andrés González, està orientat a mantenir la condició física durant aquest període transitori sense competició, amb circuits complets dirigits a jugadors i jugadores de futbol i futbol sala, així com també a àrbitres.

 

L’objectiu de l’entrenament és millorar els nivells de força de l’esportista i produir una important despesa calòrica, amb una pauta numerada d’exercicis multiarticulars per treballar tot el cos, que combinen la tonificació muscular amb una part central d’intensitat cardiovascular i component metabòlic. Cada sessió conté dos circuits diferenciats amb sis estacions, per realitzar en tres o quatre sèries, d’entre vuit i dotze repeticions en cada moviment.

 

El programa està confeccionat per portar-se a terme al llarg d’una setmana, alternant-se les quatre sessions de treball amb tres dies de descans. La rutina té un caràcter rotatori i es pot reiniciar novament retornant a la primera sessió.

 

Per entrar-hi, cal anar a la web: www.fcf.cat

 

6. Consells d’alimentació saludable

La FCFtambé ofereix recomanacions nutricionals dirigides als més joves, per mantenir el pes i el sistema immunitari a ratlla durant l’aturada de la lliga, gràcies a l’assessorament de la doctora Laura Arranz.

http://fcf.cat/noticia/consells-d-alimentacio-saludable-per-a-nens-de-futbol-base/18/03/2020m

Segueix-nos a Twitter

Troba'ns al Facebook